عکس : گوگوش وقتی با حجاب بود
 
PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 
شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : پیمان

عکس : گوگوش وقتی با حجاب بود



نظرات شما عزیزان:

KiMiYa
ساعت20:54---28 فروردين 1392



دریای نگاهت آرام بود


جذب موج های مهربانیت شدم...





نمی دانستم


در پس آنهمه آرامش


طوفانی نهفته


خشمگین





چنان در هم کوبید


احساسم را


غرق شدم...





خسته


شکسته


غمگین





ببین چطور


بازیچه ی جزر و مد احساست شدم...





=-=-=-





سلام





نميدونم خوشحال كننده است يا نه..برا خودم ك





ي معجزه بود وبم با آدرسه www.god-better.loxblog.com





فيلتره و با آدرساي www.god-better.lxb.ir...





www.god-better.mahtarin.com..





درسته و ميتونين سربزنين





فقط ميتونم بگم خدا رو شكر



پاسخ:چرا؟
پاسخ:http://internet.ir/ برو اینجا بگو


KiMiYa
ساعت19:45---24 فروردين 1392
اههههههههههههههههههههههههههههه ههه

چه باحااااااال بوووده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->